نقاشی ساختمان در جردن

نقاشی ساختمان در جردن
نقاشی ساختمان در جردن

جهت نقاشی ساختمان در جردن با گروه مدرن در تماس باشید

ارائه خدمات نقاشی ساختمان در جردن

 

شهر جردن مرکز استان البرز و چهارمین شهر مهاجر پذیر و پر جمعیت ایران است. آب و هوای جردن نسبت به تهران تمیزتر و قیمت خانه ها ارزان تر است. ساکنین جردن مردم سر زنده و علاقه مند به زیبایی هستند. از این رو از خدمات نقاشی ساختمان استقبال ویژه ای می کنند. در  محله های بالا شهر جردن ویلا ها و آپارتمان های لاکچری به چشم می خورند و شاهد بافت نوساز آپارتمان ها در این محلات هستیم. از طرفی خانه ها و ساختمان هایی با بافت قدیمی و روستایی را در محلات پایین شهر مشاهده می کنیم که تفاوت عمده ای با هم دارند. نقاشی ساختمان مدرن خدمات رضایت بخشی به همه ی متقاضیان محله های بالا شهر و پایین شهر جردن ارائه می دهد و از بهترین و مرغوب ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی انواع ساختمان ها بهره می گیرد.

اگر شما به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود هستید، استفاده از متریال رنگ آمیزی ساختمان، می‌تواند در نوسازی منزل شما تاثیرات قابل توجه زیادی بگذارد. روش نقاشی ساختمان در شهر جردن، امروزه جزو محبوب ترین و پر طرفدار ترین روش های تغییر دکوراسیون محسوب می شود، چرا که هم هزینه مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و هم می تواند جلوه زیبایی به ساختمان و محیط اطراف بدهد. در نقاشی ساختمان های جردن از رنگ های مختلف و جذاب با توجه به سلیقه کارفرمایان و محیط های مورد نظر، استفاده می شود. نقاشی ساختمان های شهر جردن بهتر است با روش های مختلف رنگ آمیزی، توسط نقاشان ماهر و با تجربه شرکت نقاشی ساختمان مدرن صورت گیرد.

ساختمان های جردن

 

با توجه به این که جردن، مرکز استان البرز است و زمان زیادی از تأسیس این شهر نمی‌گذرد، طبیعی است که بافت ساختمان‌های این شهر نیز تا حدودی جدید و نو ساز باشد. شهر جردن جزو شهر های مهاجر پذیر است و هر روزه مهاجران زیادی برای ادامه زندگی، وارد این شهر می شوند. بنابراین افراد مختلف با فرهنگ های متنوعی در این شهر یافت می شوند که سلائق ساخت و ساز ساختمان ها نیز کاملا باهم فرق می کند. این موضوع را شما به راحتی می توانید در مدل های نقاشی ساختمان های جردن مشاهده کنید.

نقاشی نمای خارجی ساختمان های جردن

 

خواندن
نقاشی ساختمان در ولنجک

محله های گوهر دشت، عظیمیه، محمد شهر، جواد آباد و مهر شهر از جمله محله های مرفه نشین شهر جردن به شمار می روند. ساختمان ها وآپارتمان های این محله ها از معماری زیبایی برخوردارند. رنگ آمیزی نمای بیرونی این ساختمان ها چهره ای متفاوت به این محله های لوکس نشین می بخشد. رنگ هایی که برای نمای بیرونی ساختمان ها بکاربرده می شود به دلیل تنوع بالا، مورد پسند اغلب ساکنین این محلات می باشد. رنگ های قدرتمند نما به دلیل زیبایی ، تنوع و دوام بالا جایگزین خوبی برای نماهای سنگ و آجر و غیره هستند. رنگ هایی که برای نمای خارجی ساختمان بکار می روند انواع مختلفی دارند که هر کدام از این رنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند ولی به طور کلی همه ی این رنگ ها برای نمای خارجی ساختمان مناسب می باشند.

نقاشی ساختمان های مدرن در شهر جردن

 

همانطور که اشاره شد، بافت شهری جردن روز به روز در حال گسترش است و هر روزه ساختمان های جدید و مدرنی با کاربری های متفاوت در این شهر ساخته می‌شود. می‌توان گفت در بافت و روش ساخت و ساز ساختمان های مدرن امروزی و ساختمان های قدیمی تفاوت‌ های زیادی وجود دارد. بنابراین طبیعی است که نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان های جردن نیز با تغییرات چشمگیری مواجه شود. این روز ها بیشتر از روش ‌های مدرن و به روز رنگ آمیزی، برای نقاشی ساختمان های این شهر استفاده می ‌کنند. برای نقاشی ساختمان های مدرن، چه در نقاط داخلی و چه در نمای بیرونی، از رنگ های مختلف و متنوعی استفاده می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع رنگ انتخابی شما، باید حتماً با دکوراسیون مکان مورد نظر، هماهنگی و تناسب کامل داشته باشد.

 

  1. رنگ کنیتکس

این رنگ‌ نما بر دو پایه آب و روغنی است. نوع روغنی آن مناسب رنگ‌ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان است.طرح برجسته ‌ای که در این نوع رنگ وجود دارد جلوه نمای بیرونی خانه شما را چندین برابر زیباتر نشان می‌دهد و یک طرح بسیار خاص برای زیبا ساختن نمای ساختمان است.

رنگ کنیتکس خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و در برابر هر گونه ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. یکی از ویژگی ‌های بارز این رنگ چسبندگی بسیار بالایی است که دارد و شما می‌توانید این رنگ را بر روی هر نوع پوشش دیواری از سیمان گرفته تا بتن، گچ، فلزات و غیره استفاده کنید. سطح این رنگ نیز به صورت بافت الیافی است که هم به صورت دانه ریز و هم دانه درشت وجود دارد. که از بافت برجسته و درشت آن غالبا برای  نمای خارجی ساختمان و طرح بافت ریز آن را در فضاهای داخلی بیشتر استفاده می‌کنند.

  1. رنگ اپوکسی

اپوکسی یکی دیگر از رنگ نما های ساختمانی است. البته از این رنگ بیش تر در قسمت های صنعتی استفاده می شود و در منازل و اداره ها از این رنگ برای کف پوش استفاده می کنند زیرا مقاومت بسیار بالایی دارد.

  1. رنگ اکریلیک

یکی از محبوب‌ ترین رنگ‌ های نما و دیگر سطوح است. رنگ اکریلیک به دلیل مقاومت و دوام بالا، درخشندگی و انعطاف‌ پذیری محبوبیت بیش تری نسبت به سایر رنگ ها دارد.

خواندن
نقاشی ساختمان در زعفرانیه

 

  1. رزین آکریلیک

این رنگ بر دو پایه آب و روغنی است. رزین آکریلیک با حلال آب ضد قارچ، بدون بو، آسیب‌ ناپذیر، مقاوم در برابر اشعه uv خورشید است. همچنین این رنگ بر روی سطوح مختلفی از جمله سطوح گچی، سیمان، بتن، فلز و غیره قابل استفاده می باشد. دو ویژگی عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت این رنگ را برای نقاشی نما به محبوبیت ویژه ای رسانده است.

  1. رنگ نانو

این رنگ به دلیل عایق بودن و کیفیت بالا در برابر عوامل جوی گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان است. این رنگ در بین ساکنین محله گوهر دشت طرفدارن بی شماری دارد. برای نقاشی نمای خارجی ساختمان حتما از اساتید حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید تا با انجام صحیح تمام مراحل زیرسازی، رنگ نما را بصورت یکدست و صیقلی اجرا کنند. در این زمینه می توانید به استادکاران با تجربه و زبردست نقاشی ساختمان دیوار اعتماد کنید و سوابق درخشان این اساتید را مشاهده کنید.

مشخصات نمای بیرونی ساختمان های جردن

 

نقاشی نمای ساختمان های جردن، در مناطق مختلف این شهر متفاوت است. معمولاً امروزه بیشتر از روش رنگ آمیزی ساختمان برای نمای بیرونی استفاده می‌کند، زیرا هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و هم زیبایی و جلوه خاصی به محیط اعطا می کند. اگر می خواهید از رنگ آمیزی برای نمای ساختمان های شهر جردن استفاده کنید، باید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که رنگ انتخابی شما با بافت و نمای بقیه ساختمان‌ های منطقه، همخوانی و تناسب کامل داشته باشد. اگر شما در شهر جردن زندگی می کنید و می خواهید نمای ساختمان خود را نقاشی کنید، برای اجرای یک نمای جذاب و با کیفیت بهتر است به شرکت نقاشی ساختمان مدرن مراجعه کنید. نقاشان و استاد کاران ماهر این شرکت با توجه به شرایط محل زندگی تان رنگ نمای مناسبی را برای شما انتخاب نموده و نمای خیره کننده و بادوامی را برای شما اجرا می‌کنند.

خواندن
نقاشی ساختمان در پونک

نقاشی و بازسازی خانه های قدیمی جردن

 

قبل از رنگ آمیزی و بازسازی خانه های محله های کردان، کمال شهر، کلاک، حصارک و حاجی آباد باید حتما زیرسازی مناسب انجام شود سپس رنگ هایی مناسب با نوع سبک سنتی این خانه ها اجرا شود. رنگ هایی که با نمای بیرونی این بناها هماهنگی داشته باشد و فضایی دل انگیز و صمیمی را به نمایش بگذارد. رنگ های داخلی را می توان با توجه به طبیعت زیبای اطراف این محله ها انتخاب کرد بطوری که هنگام ورود به داخل خانه طراوت و شادابی محیط بیرون را در فضای داخلی نیز احساس کرد. ساکنین این محله های خوش آب و هوا در صورت تمایل می توانند با نقاشی ساختمان مدرن تماس بگیرند و پیشنهادات ویژه خود را دریافت کنند.

عوامل موثر در قیمت نقاشی ساختمان در جردن

 

قیمت رنگ آمیزی ساختمان جردن ثابت نیست و پس از مدتی دچار نوسانات می شود، بهتر است برای اطلاع از قیمت های به روز رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان، به اهالی شرکت  نقاشی ساختمان دیوار مراجعه نموده و اطلاعات کاملی از قیمت های به روز نقاشی ساختمان های جردن کسب کنید. تعیین قیمت و هزینه رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان های جردن به عوامل زیادی بستگی دارد، در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. جنس و نوع رنگ، متراژ محل مورد نظر، زیر سازی و لکه گیری، خرید ابزار نقاشی و غیره.

شرکت نقاشی ساختمان مدرن با در نظر گرفتن همه این شرایط می‌تواند رنگ آمیزی و نقاشی این اماکن را به عهده گیرد. نقاشی ساختمان مدرن با سابقه درخشانی که دارد آمادگی خود را جهت اجرای هر گونه رنگ آمیزی با کیفیت بالا و در مدت زمان کم به شما شهروندان محترم شهر جردن اعلام می دارد. شما به راحتی و با اطمینان کامل می توانید به تیم نقاشی مدرن مراجعه نموده و از خدمات ما، بهترین بهره ها را ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست

تماس سریع با نقاش